mandag 31. august 2009

Tusen Takk

Jeg vil gjerne at du skal føle den samme glede som jeg, ved at denne BLOGGEN er blitt så godt mottatt.
Den samme dag som jeg sendte ut bloggen, fikk jeg bekreftelse på at 50 personer hadde lest den. Jeg fikk positive tilbakemeldinger både fra Mogán, Las Palmas, Tenerife, Madrid, Sverige, Finland og Norge….ja, jeg ble til og med oppringt personlig. Den tredje dag fikk jeg en uventet e-post fra Australia. Den var fra min venninne Sonia som spurte om hva hun kunne gjøre derfra.
Jeg har ikke vært én måned på internett ennå, men har allerede fått 440 besøk pr. i dag på bloggen. Dette er fantastisk!!! Tusen, tusen takk. Dette gir meg mye inspirasjon for videre arbeide med dette prosjektet.
Men, det stopper ikke der, vi har fått en overraskende gave fra en tysk frivillig som har oversatt hele bloggen til tysk.
TUSEN TAKK Pedro Kraus.

http://solidarischesnetzwerkmogan.blogspot.com/

En utmerket idé – vi skal nå oversette bloggen til flere språk. For øyeblikket oversettes den til engelsk, svensk og norsk av andre frivillige. Linkene blir publisert etter hvert.

Mange har spurt oss om en bankkonto for å gi bidrag til innkjøp av matvarer. Foreløpig har vi ingen, men vi er på jakt etter en bank som gir oss en konto uten avgifter, siden det gjelder frivillig arbeid uten fortjeneste.
Men, nå har vi fått ordnet det. Det er som følger:
Caja de Ahorros del Mediterráneo, filial Arguineguín Kto.nr. :
(IBAN ES62) 2090 5702 60 0040064235, Kontonavn:
Asoc de Vecinos Las Lomas de Arguineguin

Vi søker firmaer som vil gi støtte med matvarer, melk, ett, brød, mel, ris m.m.
Hvem vil komme med ett bidrag? Foruten om takken og et bredt smil fra oss, setter vi inn firmamerket i bloggen.
Som du kan se øker vi rentabiliteten med annonser fra Google, hvis det gir resultat går overskuddet selvfølgelig til innkjøp av matvarer.

Vi sender våre beste hilsener – og inntil vi har noe nytt å komme med: – Send bloggen videre.

Oversatt: Gretelill Nordlander: http://solidarisknettverkmogan.blogspot.com/
 TUSEN TAKK Gretelill

Oversatt: Jenni Hymoff: http://mogansolidaritynetwork.blogspot.com/
TUSEN TAKK Jenni

http://redsolidariamogan.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar